Auto škola Logistika Novi Beograd

Auto škola Logistika Novi Beograd

Prosečno Recenzija

SLIKE

OPIS

Ova auto škola još uvek ne nudi pogodnosti za kandidate koji žele da upišu ovu auto školu preko našeg portala. Pišite nam na onlajn četu ili na mejl [email protected] i proverićemo sa auto školom da li mogu da Vam ponude pogodnosti, ukoliko se upišete preko našeg portala ili možemo da Vam ponudimo neku drugu auto školu u blizini koja već nudi pogodnosti za kandidate koji se upišu preko našeg portala.

Naš moto je: Nije bitno ko vozi brze, nego vozi duze, dakle bolje izgibiti trenutak u zivotu, nego zivot u trenutku!

Auto škola LOGISTIKA osnovana je 1992.god. u Beogradu. Vršimo obuku za B kategoriju na vozilima marke Fiat Klasik, Fiat Grande Punto, Chevrolet Kavos, Škoda Fabia i Renault Cliu.

Tokom perioda od 2010. godine pa do danas, Auto-Škola Logistika je odlučila da u svim srednjim školama na Novom Beogradu i u Zemunu, kao i u nekoliko škola u opštinama Stari Grad i Savski Venac nagradi najbolje đake u dogovoru sa direktorima škola. Paralelno sa tim za sve maturante na teritoriji Novog Beograda svake godine obezbedićemo besplatnu izradu testova iz znanja o bezbednosti saobraćaja. Time bi sami maturanti, njihovi roditelji kao i rukovodstva njihovih škola dobili uvid o nivou znanja o saobraćaju i u skladu sa tim preduzeli dalje korake.

Instruktori u Auto-Školi su bivši profesori, saobraćajni inženjeri i oficiri u penziji sa višegodišnjim iskustvom u obuci kandidata. Pomoćićemo Vam da savladate obuku i postanete siguran vozač koji uspešno vlada svojim vozilom i poštuje druge učesnike u saobraćaju.

Obuka se sastoji od 40 časova teorije i 40 časova vožnje. Teoretska nastava održava se u toku obuke, posebno pred svako polaganje da bi kandidati bili u potpunosti pripremljeni za polaganje ispita. Pružamo i mogućnost doobuke za kandidate koji već poseduju vozačku dozvolu. Časovi za doobuku se održavaju na automobilu kandidata ili na automobilu auto škole u zavisnosti od želje kandidata. Vreme održavanja časova je stvar dogovora vozača i instruktora, i u toku redovne obuke i u toku doobuke.

Prosek polaganja na teoretskom delu ispita (2007. 2008. 2009. 2010. 2011. 2012. 2013. 2014. 2015. i 2016. godine) je 1,2 dok je na praktičnom 2,2 pokušaja po kandidatu, što je značajno bolji prosek od gradskog proseka.

Nudimo stalne popuste od 10% za maturante i studente. Kod grupnih upisa za firme ili preko sindikata obezbeđujemo poseban popust. Plaćanje je moguće i na šest mesečnih rata.

Termini održavanja praktične nastave se prilagođavaju tehnici i potrebama kandidata i moguće je časove zakazati od 6h do 22h.

Jedan od osnovnih saveta na koji insistiramo u auto školi je prilagođavanje brzine uslovima saobraćaja jer – BOLJE JE IZGUBITI TRENUTAK U ŽIVOTU NEGO ŽIVOT U TRENUTKU

Ljudski vek je isuviše skup i kratak da bi pristali na rizik nedovoljne obučenosti budućih vozača.

Poštovanjem propisa i dobro stečenim veštinama upravljanja motornim vozilom čuvamo sebe, svoje najmilije, druge učesnike, kao i svoj automobil.

Pred auto – školom i njenim instruktorima je odgovoran posao da od kandidata različitih godina, pola, obrazovanja, vaspitanja i psihofizičkih sposobnosti za samo 40 časova redovne praktične obuke stvori pouzdanog i sigurnog vozača koji poštuje važeće Zakone i propise.Posao vozača – instruktora je složen, težak i iznad svega veoma odgovoran.

Sa mnogo takta, strpljenja i posvećenosti on osposobljava budućeg vozača da svesno upravlja vozilom ne ugrožavajući bezbednost saobraćaja.

Na kandidatu je obaveza marljivog, urednog i kontinuiranog praćenja praktične obuke.Kandidat treba da bude motivisan, strpljiv i kooperativan.

Za sve uslove uključivanja kandidata u auto- školu obratiti se info – centru ili instruktoru škole.Sve sugestije građana kao i kandidata su nam dragocene i nastojaćemo da ih usvojimo neprekidno opravdajući statute ŠKOLE KOJA RASTE.

Praktični ispit sastoji se iz:

Upravljanja motornim vozilom na uređenom poligonu za praktičnu obuku i upravljanja vozilom u saobraćaju na javnom putu

Na delu praktičnog ispita koji se polaže na uređenom poligonu za praktičnu obuku izvode se poligonske radnje na propisani način. Na delu praktičnog ispita koji se polaže u saobraćaju na javnom putu, potrebno je:

  • Upravljanja vozilom, na navedenoj trasi, u skladu sa pravilima saobraćaja, postavljenom saobraćajnom signalizacijom i znacima koje daju ovlašćena službena lica.
  • Izvođenja radnje propisno na označenom mestu ili u označenom delu trase.
  • Ponašanja na način kojim nećete ometati, ugroziti ili povrediti druge učesnike, kao i da preduzmete sve potrebne mere radi izbegavanja ili otklanjanja opasnih situacija nastalih ponašanjem drugih učesnika u saobraćaju, tako da sebe ili drugog time ne dovodite u opasnost.
  • Prikazivanja tehnike vožnje koja omogućava upravljanje vozilom na bezbedan i ekonomičan način i ima najmanji štetni uticaj na životnu sredinu.

U skladu sa gore navedenim, potrebno je da na praktičnom ispitu pokažete da ste stekli potrebna znanja i veštine za samostalno i bezbedno upravljanje vozilom u saobraćaju na putu.

Tehnika vožnje

1.Redosled radnji prilikom startovanja motora :

  • menjač staviti u ler – neutralan položaj
  • startovati motor
  • otpustiti ručnu kočnicu (Kontrolisati kontrolnu lampu)
  • levu nogu polako skinuti sa kvačila
  • kontrola rada motora i instrumenata

2.Redosled radnji prilikom polaska sa poligona :

  • osmotriti unutrašnji retrovizor
  • osmotriti spoljni levi retrovizor
  • osmotriti preko levog ramena
  • ubaciti u I stepen prenosa
  • ponovo izvršiti osmatranje – provera istim redosledom
  • uključiti levi pokazivač pravca
  • polako krenuti, preći u II stepen prenosa
  • isključiti levi pokazivač pravca

  1. Mekano menjanje svih stepena prenosa :

  • nikada ne ukrštati ruke na volanu
  • 1-3 sekunde pre konačnog zaustavljanja (totalnog mirovanja) pritisnuti pedalu kvačila do kraja
  • kada se vozilo zaustavi tek tada se desna ruka skida sa volana (upravljača) i stavlja na ručicu menjača
  • iz rikverca laganim udarcem desne ruke izbacuje se ručica menjača u ler
  • neutralan položaj, stalno osmatrati vožnju i ostale učesnike u saobračaju
  • kontrolisati instrument tablu blic pogledom
  • ne ubacivati u I stepen prenosa kada vozilo ide, tek kada je vozilo u potpunom mirovanju ubacuje se u I stepen prenosa
  • ne ubacivati u rikverc dok vozilo ide – dok je u pokretu
  • u II stepenu prenosa vozilo se zaustavlja
  • u II stepenu prenosa vozilo se okreće
  • u II stepenu prenosa vozilo skreće
  • u II i III stepenu prenosa vozi se kroz raskrsnicu

4.Oprezan i pametan vozač :

  • Vozači se dele na defanzivne i ofanzivne.Defanzivan vozač nije vozač kukavica, nego pametan vozač.Defanzivna vožnja se sastoji u tome da vi dok ste za volanom mislite na to šta nepredviđeno može da uradi 8 vozača : vi, onaj iza vas, onaj iz suprotnog smera, onaj sa desne strane, onaj sa leve strane, 3 vozača ispred vas.

Pored ovih učesnika treba uzeti u obzir šta će nepromišljeno uraditi pešaci, biciklisti, motociklisti,…Na nekoj raskrsnici može se dogoditi da neko ne poštuje vašu prednost.Predviđajući takve mogućnosti vi ćete biti spremni da reagujete na najbolji način.Za razliku od vas, ofanzivni vozač vodi računa samo o sebi i svojim postupcima, a često ni na to, očekujući od drugoga da će ga izvući iz sosa.Defanzivna vožnja ne znači da treba voziti bojažljivo, nesigurno i sporo.Vozite normalno, onako kako dozvoljavaju uslovi saobraćaja.

5.Redosled radnji prilikom zaustavljanja vozila:

  • polako popustite gas
  • osmotriti unutrašnji retrovizor
  • osmotriti desni retrovizor
  • osmotriti preko desnog ramena
  • uključiti desni pokazivač pravca
  • izvršiti promenu iz III stepena prenosa u II stepen prenosa
  • osmotriti na unutrašnji retrovizor kako učesnici u saobraćaju iza vas paze na vaše zaustavljanje
  • polako kočiti
  • neposredno pre zaustavljanja vozila, pedalu kvačila pritisnutog do kraja
  • menjač staviti u neutralan položaj
  • leva noga pored pedale kvačila
  • desna noga na kočnicu

6.Redosled radnji prilikom zaustavljanja na usponu :

  • izvršiti proveru za bezbedno zaustavljanje na usponu
  • uključiti desni pokazivač pravca
  • osmotriti preko unutrašnjeg retrovizora ostale učesnike u saobraćaju da li razumeju vašu nameru
  • zaustavite se na zadatom mestu
  • menjač stavite u neutralan položaj
  • oslobodite pedalu kvačila
  • povući ručnu kočnicu do kraja
  • osloboditi pedalu nožne kočnice
  • obe ruke su pri tom na volanu
  • upravljaču

  1. Redosled radnji prilikom polaska na usponu :

  • izvršiti proveru uključenj au saobraćaj (retrovizor, rame)
  • menjač staviti u I stepen prenosa
  • nogama napraviti takozvanu vagu
  • ponovo izvršiti proveru uključenja u saobraćaj
  • osloboditi nožnu kočnicu
  • istovremeno uključiti levi pokazivač pravca i ručnu kočnicu otpustiti do kraja
  • polako pustiti kvačilo i ubrzati vozilo
  • izvršiti promenu stepena prenosa iz I u II stepen prenosa
  • isključiti levi pokazivač pravca

8.Rad vozača kandidata na reči instruktora Ugasi i obezbedi vozilo :

  • ugasi se motor preko ključa za paljenje
  • ključ se vrati nazad na levo (na natpis stop)
  • ubaciti menjač u I stepen prenosa (na nizbrdici u rikverc)
  • pustiti kvačilo do kraja
  • povući ručnu kočnicu
  • osloboditi nožnu kočnicu

Srećno!
Auto-škola Logistika

Telefon: 011/2670-590, 011/3190-265, 063/288-358

Viber: 063/288-358

Danas Zatvoreno UTC+2

09:00 - 19:00
  • Ponedeljak
    09:00 - 19:00
  • Utorak
    09:00 - 19:00
  • Sreda
    09:00 - 19:00
  • Četvrtak
    09:00 - 19:00
  • Petak
    09:00 - 19:00
  • Subota
    09:00 - 13:00
  • Nedelja
    Slobodan dan

Statistike

553 Pregledi
Ocena
0 Omiljeno
0 Podeli

Tagovi

Mapa

Autor

Verifikovan profil

Da li je ovo vaša auto škola?

Verifikacija listinga je najbolji način da upravljate i da zaštitite svoj biznis.